søndag 24. november 2013

Vårt rosapyntet juletre står pyntet alt.

Ja det er tidlig, men det er så fint og vil ha det lengst mulig.
I år har juletreet vårt fått rosasløyfer, etter og sett rm sine trær var dette ikke feil.
Og alle 30 som har vært i familiebesøk hos oss idag likte det rosa..
Jeg er selv en jente som elsker denne fargen høyt og er ikke alene om det da vi har to til jenter her hjemme..
Godt gutta har hatt to år med blåe sløyfer tidligere så nå var det jammen på tide at jentene fikk litt mer rosa i sin hverdag--

Bilde: Juletreet vårt.. Litt tidlig, men godt og se at flere har pyntet det alt:)

1 kommentar:

  1. Haha, synes det er kult med rosa jeg selv om jeg ikke har det selv. Alle må pynte etter sin egen smak og hva som faller en inn der og da. Artig at du faktisk har pynta så tidlig. Da kan jeg også pynte litt med god samvittighet. Har sneket fra mye jul her jeg, men det er ikke så mange som legger merke til det, hahaha! Koselig er det :)) Aldri feil med litt jul :)
    Klem Anne <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...