lørdag 7. april 2012

Colour Addict....


Colour Addict- dere som følger meg så er ikke det så alt for mye farger å finne i vårt hjem.
 Så dette blir mitt bilde i mnd utfordring hos nib.
Ved inngangspartiet som idag er betong,betongog atter betong.
trenger man litt farger får å få smilet på plass.
(Neste gang jeg viser denne plass er det endelig fliser på plass)
 Nydelige støvler er kommet på plass til Tomine.
Merke Noa Noa, hun var ikke så begeistret for dem men moren LOVE IT!

 Klem Henriette


5 kommentarer:

  1. Kjempe koselig :)
    Masse lykke til i utfordringen!
    God påske.
    klem

    SvarSlett
  2. så koselig. fint bidrag.Jeg ble også med for gøy mede et skikkelig knæsh fargevalg:)
    Ha en fortsatt god påske vennen.
    Klem

    SvarSlett
  3. Veldig fint bidrag! :) Du er så flink Henriette!

    Jeg skulle så gjerne vært medlem i nib jeg også, men de tar jo ikke opp medlemmer nå.:(

    Masse Lykke til! :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott bidrag:))
    Fin påske til deg og dine,klem:)

    SvarSlett
  5. Koselig bidrag :) Fikk lyst å gå ut å freche opp trappen vår nå :D
    Lykke til!
    klem Tove

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...