lørdag 28. januar 2012

Mine RM favoritter i smått ♥

I lesekroken i stuen er beste plassen når du trenger avkobling fra tv, ikke mye bøker blir lest men blader fra fjoråret står alltid klar i kurven ved sofaen. Og kjenne varmen fra ovnen rett ved siden av er fantastisk.

På kurvbordet vedsiden av står mine favoritter fra RM er Lumiere lykten/vase. Noe jeg er veldig glad i er når man kan bruke et produkt til fler enn en ting.
Soppene også er helt nydelig, like fin til jul som til høst.
Også den andre lykten er flott, den har jeg også brukt som potte til sviblene i juletiden.
Puten  er ofte rundt om i huset, er svak for stjerner så denne sklir inn på barnerom, gang, stue & soverom ♥


Nå skal bollene på steiking og dagen skal tilbringes i skogen.
God lørdag til dere:)

5 kommentarer:

  1. Superfint bidrag :)
    Tusen takk :)
    Hilsen Riviera jentene

    SvarSlett
  2. Åå..så koselig det er hos deg, Henriette..
    Kos dere i skogen og med boller:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder av lekre RM saker:)
    Og puten bare DIGGER jeg ♥

    Ha en fin tur, hørtes koselig ut:)

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig kosekrok!
    Og den skogsturen med ferske boller hørtes helt knall ut :D Regner med dere kosa dere maks!
    Ha en fin fin kveld =)
    Klem Line

    SvarSlett
  5. Koselige Bilder :)
    Soppene fra RM er også en av mine favoritter !
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...