torsdag 26. januar 2012

helgekos...

Med navneskriving på invitasjonene til bryllupet. Jeg er så fornøyd med kortene jeg har laget fra bunn ♥ Er lagd tre lag med skrift på dem... I LOVE IT, dere skal få se de da jeg har sent dem ut og vet de har mottatt dem (vet noen av gjestene leser bloggen så litt kjipt å lese invitasjonen her først).
Fra idag er det liksom nesten  slutt på nam!!! Dumt for meg som har godt i hele huset.

Fint å starte to dager før helg, da er det ikke lenge å vente til helgen kommer og jeg kan spise SMÅGODT!


3 kommentarer:

  1. Å så gøy:) Gleder meg til å se, er helt sikkert nydelige.. Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Venter spent på at den detter ned i postkassa vår <3

    SvarSlett
  3. Flink du er, blir gøy å få se bilder av invitasjonene ja :) Ellers takk for fine ord i bloggen min, setter jeg alltid pris på :) Ha en herlig helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...