mandag 8. august 2011

Skuveseng-

Har lenge hatt lyst på en gammel skuveseng enten til bruk eller til pynt på rommet. Har ofte vært for sen ute når de har vært på finn også. I helgen var jeg innom på Skoppum og besøkte tandesgjenbruk. Og der sto sengen og ventet på meg til den nette sum av 75 kr....GITT VEKK.. Det var også med spiler slik den kan brukes til grindseng også.. Sengen trenger litt sagspon i noen skruehull og en Shining med malerkosten..Dere skal få et bedre innblikk av sengen når den er ferdig.



Denne skal inn på Maxine sitt rom og den andre skuvesengen som nå er der skal flyttes ut i gangen i tredje etasje. Og bli en liten gjesteseng til tantebarna.

Ny vogn er kommet i hus 
Ettermiddagen skal vi å besøke min lille nevø Daniel som ble født på torsdag!!

Ha en fin dag.. 

Skrives

5 kommentarer:

  1. Åååi! Heldige du! Den var knallfin! Jeg elsker slike skuvsenger.. Kom over en på et loppemarked, men så måtte jeg klype meg litt i armen. Hallo, jeg har jo ikke barn enda en gang! Men hadde SÅ vondt av den!

    Gratulerer med ny vogn! Godt å få en mindre og lettere tenker jeg..

    Ha en fin dag søtnos. :-)

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Kjempe fin :) Skuveseng er noe av det aller fineste! Glad jeg har en som venter på meg hos mamma :D

    SvarSlett
  3. 75 kr faktisk! Røverkjøp!;) Gleder meg til å se når den blir ferdig:)
    Takk for tips om å lage bokstaver! Ikke dumt:) Da kan man jo få skrevet det man vil:D

    Klem

    SvarSlett
  4. Det var litt av et kupp! Skuvsenger er så fint, gleder meg til å se mer av den :) Gratulerer med ny nevø, så koselig *♥*

    SvarSlett
  5. Det var litt av ett røverkjøp:) Lykke:)Sånne skuvsenger er jo sååå fine:)
    Gratulerer med nevø:)
    Klemklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...