onsdag 17. august 2011

Nydelig vær, herlig temperatur kunne ikke vi bare ønsket velkommen til sommeren nå??? Har ikke akkurat vært sommersommer iår, ingen turer til strand og kun en/to ganger i båt.

Imrg skal vi feire Tomine sin 6 årsdag, så dagen går til rydding og baking.

Kom over en annonse på finn hinn dagen, heldige var jeg som ble eier av skatoll og overskap.

Overskapet skal fungere som kjøkkenskap ute i utestuen vår (håper jeg ikke har bommet på mål)
Skatollet skal inn på Tomine sitt rom, så fort høsten slår inn skal rommet fornyes:) Bilder kommer så fort malingjobben er utført!

Ha en fin dag.

9 kommentarer:

  1. Du finner så mye fint på finn du!! :-) Artig når man kan gjøre slike kupp..

    Deilig å ha det rent og pent i huset.. Men det har du nå hele tiden du da! :-)
    Lykke til med 6 års feiring av skolejenta di, i morgen! :-)

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Hadde vært deilig med litt mer sommer ja:) Men jeg begynner å innse at det neppe blir:P Finn.no er geeeniiiaaalt! :D

    Gleder meg til å se bilder:) Må bare få si at jeg er så glad jeg fant frem til deg:) Liker bloggen din kjempegodt jeg<3

    klemKlem

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som finner slike skatter på finn:)
    Masse lykke til med feiringen i morra.Tipper du får litt å hengre fingrene i da ja:)

    SvarSlett
  4. Heisann,
    gleder meg til bilder:)
    Bursdag er gøy! På facebook har de en egen side for salg av brukt barneutstyr i Bergen. Nesten bedre enn Finn:) Fikk tak i bæremeis til yngstemann på et blunk...fikk samtidig en tur til Askøy;)

    SvarSlett
  5. Så flotte ting du har funnet! :) Og til lykke med bursdagsfeiiringen.

    Klem

    SvarSlett
  6. Lykke til med bursdagsfeiring i morgen.
    Ikke noe Rihanna på deg eller? Skulle gjerne vært, men lommeboken sa desverre nei denne gangen:/ De har nok hatt en flott konsert i kveld, med det nydelige været som har satt Bergen i det vakreste lys;)

    Ønsker deg en god natt, og en fiiin morgendag=)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  7. Så mye fint du finner på finn:)
    Kos dere masse med bursdagsfeiring til Tomine i dag:)
    Ønsker dere en nydelig torsdag:)
    klem

    SvarSlett
  8. Så gøy med FINN kupp;)
    Jeg finner aldri noe der jeg...
    Her har det vært knallvær i dag, men det gir seg vel snart, lusker noen helt sorte skyer borti her;(

    Ha en finfin bursdagsfeiring i dag, tipper dere er godt i gang;))

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Heldige dere som har en bestemor som er så flink å sy :) Og det welcome-"skiltet" har jeg sett på, det må jeg bare ha :) Vi feirer 6-års dag først i februar, men lille frøkenen har allerede begynt å planlegge, hihi. Ellers takk for fine ord i bloggen min!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...