onsdag 31. august 2011

Litt grønt ut enna.

Phu idag har jeg sortert garderobeskapene i gangen, tok meg TO timer å gå igjennom alle plagg. Men gud hvor deilig det er med ekko i gangen:) 

Jeg fikk kastet to bossekker med sko og yttertøy(de går i fretex sine beholdere)

Har også fått spylt uteplassen ved inngangen og tatt bort litt sommerpynt( er litt grønt enna, men skal byttes ut med lyng)





Har også snakket med kokken vi skal ha til bryllupet så nå venter jeg spent på menyene han lager til oss, det fine er at han har allerede tenkt på farvetema mitt så maten matcher dette:))
Kokken kommer fra en veldig Populær resturant i Bergen..

Minner også på give away hos meg, om du vil bli med trykk her :)

Klem Henriette

5 kommentarer:

  1. Så flink du er,vennen:)
    Så koselig uteplass,elsket hjertet<3
    Ha en herlig onsdag.
    Klem

    SvarSlett
  2. For et fint inngangsparti! Vil også haaa:P Skikkelig høst kos der ute nå:) Flink du er som rydder..hører at klesskapene nærmest roper på meg også..skulle absolutt tatt en opprydding. er så mye som ikke blir brukt lengre.

    Klemmer til deg

    SvarSlett
  3. Så NYDELIG inngangsparti du har!!!

    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag:)

    Hilsen fra
    Bella:)

    SvarSlett
  4. Wow!
    Fargetema følger maten også??? Må si du er gjennomført vennen:):) Gleder meg til å følge bryllupsplanene:):)

    Nydelig på trappa di:)
    Jeg har kjøpt lyng idag, tilbud på Mestergrønn.

    klem klem

    SvarSlett
  5. Sååå koselig inngangspartiet ditt er! :) Mat som matcher bryllupsfargene??...virkelig gjennomført må jeg si :) Gleder meg til å høre mer :)

    Klem Anne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...