onsdag 24. august 2011

Hva med krittavle ved Ytterdøren?

Igår var vi å feiret niesen min sin 10 årsdag, min søster har valgt å male en stor krittavle ved inngangspartiet sitt.

Jeg falt helt for det, så er glad jeg ikke er helt ferdig utenfor inngangspartiet vårt. Nå skal jeg male krittavle med tiden. Gleder meg allerede til å skrive velkommen, god påske, sommer, god jul, det er så mye jeg vil skrive. Idag har jeg bare små hjertetavler hengende, så er ikke mange ord som kan komme på en liten tavle.
Takk for god ide.
Kanskje der også ble inspirert??
Ha en fin dag.

Klem Henriette.

Ps. Snart kommer bilder av utestuen, er blitt litt endret underveis. Byttet ut ikea vask med hvit rund vask:)
Det blir så bra og vi sitter her litt hver kveld, gledr meg til å bli 100% ferdig.


11 kommentarer:

  1. Nå ble jeg inspirert,sånn vil jeg også ha!Takk for at du deler:))klem kathrin

    SvarSlett
  2. For en fin idé!! Det var jo kjempelurt og praktiskt!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  3. Det var kjempe stilig med kritttavle ved inngangsdøra.. Det vil jeg ha neste gang vi skal pusse opp inngangspartiet:)
    Så skjønn Maxine er<3
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Kjempestilig! Har lenge tenkt på å skaffe meg krittavle..men ikke ved inngangspartiet. Spesielt! artig! :D Så koselig som du sier å få skrive god jul, og god påske eller gratulrer med dagen som din søster har gjort:)

    SvarSlett
  5. Den likte jeg :-) virkelig god idè. Ha en flott dag videre. Klem fra Robrohuset.

    SvarSlett
  6. Kjempe stilig jo =).
    Og ang klokke ringen så er det utsolgt nå. Har Bestilt inn 5 nye, og 2 er allerede lagt av. Mange som likte de :) Kan legge av et til deg også visst du vil =)
    Ha en fin dag.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  7. Det har jeg aldri sett før-Kjempefint må jeg si:)

    SvarSlett
  8. Så utrolig stilig!! God idè :-) :-)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  9. Aldri sett noen ha det ute før, likte det kjempegodt:) veldig kreativt, det må du hilse og si;)

    Nå må jeg melde meg på GA din:)

    Nattaklem til deg snuppa:)

    SvarSlett
  10. Stor flott tavle og alt støvet UTENDØRS - fantastisk! (Og for en flott dør!)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...