tirsdag 23. august 2011

Give away

Da har jeg valg å ha en liten give away, gaven denne gang er litt fra Perfect Home.

Jeg har valgt å gi bort deilig duflys av lavendel, olje fresh cotton, gir en fantastisk fin og behagelig duft i rommet.
Siste tingen er et kubbelys i brunfarve med glitter og med en liten snøkrystall på :)

Jeg velger å trekke fler enn en vinner, men hva de/den vinner er en liten hemmelighet:)

Lykke til


LODD!

1.lodd for kommentar
1. lodd for å bli/er følger
1. lodd for å bli/er følger av To ju mama på  facebook
1. lodd for å linke/skrive om min give away bruk bildet.
1.lodd for å linke til facebook siden din.

Alt i alt er det 5 lodd, om dere ikke har blogg så legg gjerne ved mail adr deres slik jeg når dere om dere skulle være så heldig å vinne.


59 kommentarer:

  1. Hei Henriette, vil svært gjerne være med på gavedrysset ditt. Må også si jeg er imponert over alt det fine du deler med oss som elsker siden Tips og Interiør til Hjemmet :-)
    Jeg tar 4 lodd - kommentar/ følger/ liker på FB og til sist har jeg linket bildet over på facebook :)
    hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Åå så fine premier. Jeg tar 4 lodd =)=)
    Ha en nydelig kveld.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  3. Hei søte:)
    ååå så fin premie:) Jeg vil veldig gjerne være med:) 3 lodd på meg,er en av de få som ikke er på facebook, hvis ikke hadde jeg tatt full pott:)
    Ønsker deg en fiiin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  4. 2 lodd :-)

    carpe diem!

    Høstsolklem

    SvarSlett
  5. Jeg vil selvfølgelig være med, blir 1 lodd på meg:)
    Linn
    linnchrister@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei Henriette :-) Jeg blir gjerne med på dette, blir 5 lodd på meg :-) Du har så inspirerende blogg!
    klem Laila Gåsholt

    SvarSlett
  7. Det blir kanskje bare 4 lodd, for leste litt fort. jeg har jo ikke blogg. Mailadresse : laila@profilo.no

    SvarSlett
  8. Heisann=)
    Så søte premier. Blir gjerne med, og trekker 5 lykkelodd;)

    Ønsker deg en koselig tirsdagskveld - snart Greys:p

    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  9. Kommenterer, linker og følger:D tar 3 lodd og krysser fingrer og tær;)

    Klem

    SvarSlett
  10. Så flott! Da blir det 2 lodd på meg, følger og kommentar! =)

    SvarSlett
  11. Hei:)Så fine giveaway gaver!Jeg vil være med:)3 lodd på meg,skal legge meg til på facebook.klem kathrin

    SvarSlett
  12. Hei flotte premier :-)
    Hiver meg med på karusellen og ønsker meg 4 lodd :-)
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  13. Da er jeg med og tar 3 lodd :)

    Høstklem fra Silje :)

    SvarSlett
  14. Jeg hiver meg på denne,og det blir 5 lodd på meg :)
    Her er link til blogg-innlegget mitt:

    http://mrsknittykitty.blogspot.com/2011/08/henriette-feirerog-det-kommer-oss.html

    SvarSlett
  15. 2 lodd på meg (kommentar+link) :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  16. hiver meg også på. Super koselig blogg. Blir 4 lodd på meg

    SvarSlett
  17. Veldig koselige gaver i din give away :)
    1 lodd på meg.

    SvarSlett
  18. Åå så flotte premier! Jeg blir med og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  19. Hiver meg på med tre lodd. Følger dg allerede også skal jeg linke til giveawayen din.
    Ha en herlig kveld.
    klemmer

    SvarSlett
  20. Visste ikke at du var på facebook snuppa! Klart jeg skal inn å like og linke der:):)
    Blir 4 lodd da:)

    Nydelige premier:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  21. Ja,eg blir klart med!
    Vinner jo så og si aldri, bortsett fra 20kr på skrapelodd i ny og ne,men de forsvinner som regel opp i nye skrapelodd..

    Så da smeller eg til med 2 lodd eg :)
    Kjempe fin blogg du har,btw.

    SvarSlett
  22. Herlig premie ;o)) Perfect home har så mye fiiiiint ;o)))
    3 lodd for meg ;o))))

    STOR klem Elisabeth ;)

    SvarSlett
  23. Hei igjen!

    Lekre premier du har her, Henriette! Jeg vil gjeeerne være med! Mmm,duftlys er herlig!

    Da blir det full pott på meg! 5 lykkelodd. Tvi, tvi!

    Klem Siri

    SvarSlett
  24. Heihei;=)
    Jeg blir gjerne med, men har jo ingen aktiv blogg for øyeblikket - dermed blir det kun 2 lodd denne gangen;)

    Jeg følger med på alle innleggene deres selv om jeg har valgt og ta en pause fra innlegg selv;))

    Ha en fin søndag!

    Klem Line;)

    mail:frutrert@frue.no

    SvarSlett
  25. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg er sååå med.
    Linker i kveld eller i morra, har en type som rooper på meg nå!

    SvarSlett
  27. Så fine premier :) Full pott her

    http://leneridola.blogspot.com/2011/08/give-aways-i-september-del-1.html

    SvarSlett
  28. Hei. Jeg er gjerne med :-) Kommenterer, linker fra blogg og prøver å legge meg til som følger..

    SvarSlett
  29. Hei. Jeg vil også være med og tar like gjerne 5 lodd :) Flotte premier!

    Liker bloggen din og stilen din! Kommer til å lese fast her :)

    Ha en herlig mandagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  30. Hei :-)
    Denne blir jeg gjerne med på :-)

    SvarSlett
  31. Hei på deg :)

    Koselig give away!
    Prøver meg med to lodd jeg. Kommentar og link...

    Klem

    SvarSlett
  32. Hei, så fine premier. Jeg henger meg på i full fart med ett lodd.

    SvarSlett
  33. Hei !

    Jeg vil gjerne være med, og tar 4 lodd :-)

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  34. Hei!
    Vært lite blogging på meg i det siste, men er gjerne med på giveaway ;D
    Fin dag i Bergen idag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  35. Hei

    Vi gjerne være med på giveaway.

    anne-aaeng@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Hei.
    Blir gjerne med, tar 1 lodd.

    Marie Elise:) (uten egen blogg)
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  37. Så fine gaver du gir bort! Blir gjerne med, med 1 lodd!

    Nå skal eg kikke litt mere i den fine bloggen din.

    Ha ein fin høst! Klem,

    SvarSlett
  38. Heia på deia! :)

    Så koselig at du ville være med på min giveaway... Takk for tipset om din ;)
    Jeg prøver lykken med 3 lodd *Krysser fingrene*

    Ha en fin ny uke!

    *Klemmer* <3

    SvarSlett
  39. Herlig!
    Jeg kan bare ikke få nok av deilige dufter;)
    Må slenge meg på denne ja... ♥
    Trekker 3 lykkelodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  40. Hei og hopp :) Jeg vil gjerne være med på din Giveaway, så jeg tar to lodd :)

    Ha en fin dag videre

    SvarSlett
  41. SÅ koselige premier..jeg er gjerne med
    Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke

    klem fra Lill

    SvarSlett
  42. Jeg er med og trekker 3 lodd :) Du må gjerne delta i min give away og!

    SvarSlett
  43. Hei. Dette må jeg også være med på :)
    Jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  44. 1 vinnerlodd;);) flott give-away!! turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  45. Hei!
    Hvordan har det seg at jeg ikke har fått med meg give awayen din?? Men nå er jeg med og trekker 5 lodd :) Krysser fingrene for meg selv her ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  46. Så søt premie!Dette har jeg visst ikke fått med meg...men vil gjerne delta:)Prøver lykken med 3lodd,tvi tvi:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  47. Tar gärna två lotter. Satt mig som följare, anette carlsson.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  48. Oh-lala! Jeg tar tre lodd! Kommentar, følger og link på min lille blogg! :-)

    Hilsen Kathrine i Tryllehuset

    SvarSlett
  49. Har ikke blogg selv, men resten er jeg med på.
    4 lodd :0)
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  50. To lodd i siste liten, følger og kommenterer. Lykke til med trekninga!

    SvarSlett
  51. Hei på deg, Henriette!

    Jeg vil gjerne være med på denne konkurransen,
    jeg elsker alt som heter konkurranser.
    Deler deg med mine 653 venner!

    Vennlig hilsen Guri Marie.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    Dette skulle vel gi 2 lodd.

    SvarSlett
  52. Vil gjerne være med :))
    1 stk lodd.

    carro_luno_7@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  54. Mer enn gjerne melder jeg meg med 1 lodd!

    Bentemor, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  55. 4 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  56. Melder meg på jeg, 1 lodd på meg da :)
    Hilsen Stine R
    tyvenlia@live.no

    SvarSlett
  57. Er med!

    ekstraposteh@yahoo.no

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...