fredag 12. august 2011

Exclusive- Love it.

Nyheter fra perfect home, er såå mye fint. Jeg har helt falt for den nye serien exclusive- Luksus i hverdagen.

Har allerede satt lysestakene og vinkjøler/fruktfat klar for bestilling ved neste levering..


Ellers er det kommet juleprodukter til jul, rart å skulle pynte til jul hos kundene allerede i aug/sept mnd- men plutselig er den her:))


Nå ikveld skulle vi sette opp seiliet jeg kjøpte for en stund siden for å lage en fin uteplass til kveldene..
Resultatet ble istede- Mannen drar på bruket imrg og hander material og jeg får en skikkelig ute stue:)))
LYKKE

HA EN FIN HELG..

3 kommentarer:

  1. Hei,
    så mye fint!
    Og så heldig du er som får en fin uteplass også!
    Regner med at du legger ut bilder slik at vi får se resultatet?;) Gleder meg!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Perfect home har jo sååå mye fint:) Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg hatt ett party,men tenker jeg heller får ringe ei oppi gata her som driver med Perfect home:)
    Så heldig du er som skal få utestue:)
    Ønsker deg en nydelig lørdag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei snupppis..

    Perfect home har så mye lekkert.. Så fint det nye møbelet ble.. Ordentlig stilig! Jeg visste ikke at dere skal gifte dere! Gratulerer SÅ mye! Gleder meg MASSE allerede til å se bilder.. Tipper det blir en fantastisk og uforglemmelig dag!

    Ha en fin lørdag vennen.

    Klem Siri

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...