fredag 19. august 2011

Diamanter og blått??

Først vil jeg takke for alle fine ord dere legger igjen hos meg, dere er så herlige.

Om dagene er utestuen som står i hodet, vi er godt igang (selvom det er gått bort 4 dg denne uken grunnet bursdagsbarn i hus) Idag blir det ferdig platet, fikk kjøpt vask og benkeplate til kjøkkenkroken. Dette vil bli det minste kjøkken ever!!

Fant noen blåe puter med diamanter som jeg tenkte å ha i sofaen ute også.



Nå er det en bytur og kjøpe skoleklær til Tomine..

10 kommentarer:

  1. Kan tenke meg den utestuen deres blir knall fin:) Nydelig puter:)
    Kos dere på bytur<3
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Det kommer til å bli så braaa! Putene var nydelige.. Spesielle og kjempesøte.

    Ha en fin fredag!

    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Så herlige de var :-) Gleder meg til å se det ferdige resultatet. god helg. Klem fra Robrohuset.

    SvarSlett
  4. Kjempefine puter! Gleder meg til å se bilder!
    Skoleklær er sikkert gøy å handle inn;)
    To år til skolestart i dette huset;)

    SvarSlett
  5. Skolestart er jammen meg litt av en milepæl!
    Og da er antrekket viktig:)
    Husker godt hvordan det var i fjor for frøkna. Det var faktisk ganske så viktig i år også, og dessuten er andreklassinger bare så mye større enn førsteklassinger... Hehe.

    Fine puter! Gleder emg til å se utestuen.
    Kos dere med shopping!
    klem

    SvarSlett
  6. Gleder meg til og se resultatet altså, tipper det blir så koselig ♥
    Herlig med litt nytt til skolestart;)

    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å se resultatet. Putene var jo bare rålekre.
    Håper dere fantr noen fine klær til skolestart.
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  8. Hei:)Så vakre puter!God helg:)Klem kathrin

    SvarSlett
  9. Knallfine puter. Gleder meg til å se resultatet :-) Klem fra Kine.

    SvarSlett
  10. Åå, så spennende. Kjempeflotte puter :) Gleder meg veldig til å se resultatet, det blir nok kjempeflott. Ønsker deg en fin fredagskveld, klemmer fra Cecilie

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...