tirsdag 23. august 2011

Dere er BEST!

Stege 45.000 sidevisninger, 135 følgere og 40 tilhengere på facebook. Det er veldig store tall for meg jeg som "bare" skulle prøve meg på blogglandia og nå er jeg her for å bli takket være alle dere, alle fine ord jeg får fra dere, alle besøkene og alle "bekjentskapene" mellom dere. Dere er FANTASTISKE.

Jeg vil gjerne gi noe tilbake til dere så i kveld kommer en liten Giva away ifra meg, nå er det ut på tur  og hente min lille skolejente.
Meg og Tomine i matchende jakker på første skaoledag!


6 kommentarer:

  1. Så skjønne dere er i matchende jakker ♥ Her er det hjemmedag med Skolegutten som har fått omgangssyken, kjedelige greier. *♥*

    SvarSlett
  2. Gratulerer med så store tall:) Er jo så koselig her hos deg:)
    Så herlig bilde av dere to, vakre:)
    Ha en fiiin tirsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med tallene:)
    Kjempesøtt bilde av dere:)

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Jeg er fast leser av deg,får mye inspirasjon og håper at du blir værende :)
    Sender du meg nr til hun på Krokåsfeltet på sms 924 00 717 ?
    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  5. Så gøy med så mange lesere! :) Du er nå så kreativ og flink til å oppdatere bloggen din :) Gøy å høre om bryllupsplanleggingen din...det med stolene har jeg faktisk tenkt på også, men så lenge de er hvite, så tror jeg det heller skal gå greit uten det stoltrekket ;) Skal du lage noe av trykksakene selv eller bestiller du de bare? Et lite tips som jeg har ordnet meg, er et monogram med initialene deres som dere kan bruke på alt av trykksaker, veldig stilfullt syns jeg :) Gleder meg til å høre mer ;)

    Ha en strålende dag skjønne deg! :)

    Ps: Så stilig dere var med helt like jakker :)

    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Så kjempefint bilde av dere:)
    Likte jakkene ...så stilig og sikkert varm og god utover høstn. Hvilket merke er de ?
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...