fredag 26. august 2011

Blackorwhite???

Etter å ha vært uten min pc i to dager(brukt ipad men du kan jo ikke gjøre noe med den) var det godt å få den på nett igjen(Og jeg klarte å fikse det helt selv). Innleggene som er kommet ut disse dagene hadde jeg heldigvis laget 23 aug, snakk om flaks. Ingenting er mer kjipt når man trenger viktige skriv på dokumentene sine, nå kan jeg heldigvis fortsette på det jeg begynte med for tre dager siden.. Om det går rette vei vil jeg fortelle om det snart:))

Men over til overskriften, jeg har vært så heldig å få meg piano av pappa, er ikke akkurat min farve så det skal lakkeres med billakk:)

Hadde lyst å ta det svart så det ble litt mer kontrast i rommet, men kansje det vil bli for stort møbel i sort siden det er veldig lyst i stuen??? Tror jeg heller mer mot det hvite nå..

Hva ville dere tatt??
Så nå har jeg endelig tatt en beslutning og skal selge min gamle skjenk den måler hele 180cm i lengde.

6 kommentarer:

  1. Piano sier du:D Har også et piano som jeg har lovt å vise frem neon ganger nå..men har desverre ikke malt det helt ferdig enda:) Mitt var brunt, men ble hvitt:) Synes at sånne sorte piano er helt herlige da..men som du sier kan det fort bli veldig ruvende..hvitt er jo veldig safe:) Så kan du jo pynte med sort på toppen;)

    God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  2. Hei! Tipper det blir veldig fint hvitt? Og om du ombestemmer deg kan du jo kanskje pusse ned og få det svart?? :-) Gleder meg til å se det iallfall! Jeg har også lyst på piano. Den drømmen skal gå i oppfyllelse den dagen jeg flytter inn i "drømmehuset" mitt! Hi-hi!

    Flott benk du viser. Også skal du selge den!!

    Ha en god kveld søtis.
    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som har fått piano!! Jeg har alltid drømt om et hvitt stort piano, så i spørsmålet du stiller må jeg nok si hvitt ;) Det tror jeg nok vil passe best inn hos deg også. Om du skulle ombestemme deg så er det lettere å male ett hvitt piano svart enn omvendt ;o) Det blir nok flott uansett hva du bestemmer deg for! Lykke til, gleder meg til å se resultatet. Klemmer fra Cecilies hverdagslykke

    SvarSlett
  4. Stilig du frue! :)) Jeg ville nok tatt svart! Svart er fint til det meste ;) ÅÅååå du skal selge den ja, den som jeg vil ha!!! Frakter du den rett bort på Haugland :))?

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

    Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
    Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

    Så gøy med piano da, spesielt hvis dere kan spille på den og, det er jo så koselig!
    Veldig stilig med sort, høyglanset piano, men det kan fort bli litt voldsomt hvis stuen ikke er s stor... tipper det kan bli ganske lekkert med hvitt og;)) JAja, dette ble du vel ikke akkurat klokere av, hehe;))

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hm..ikke lett å si, hvitt er jo kjempe lekkert,men det er jo sort også.. Hm..
    så fin sjenk du skal selge:)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...