fredag 22. juli 2011

Jeg fikk jeg fikk og Jeg fant jeg fant.....


... et drived i fjæren rett nedfor huset idag... Perfekt for jeg som hadde tenkt å ta en tur i skog og finne en og skrelle den for bark:)) Nå slipper jeg det, planen er å ha den i lekehytta med klær hengene på pynt. Jeg har stiftet fast silkebånd på pinnen som skal henges fast i krok i tak men en sløyfe. Synes sløyfer er fint å se på..




Gode naboer ar alltid godt å ha da jeg skulle ned å hente stiftemaskin hos dem, da jeg kom inn i gangen sto den søteste lyselilla stolen.. Ut av min munn kom det "Hvor er de kjøpt?? Er de gamle??" snille Kjersti sa så fint, vil du ha den?? den står bare i veien... Og ikke nok med det hun hadde TO!! En hvit også.. Likte så godt farvene så de skal beholdes.. To fine stoler som skal inn i lekehuset. 



Jeg så litt på maling igår, hadde planer om å male taket innvendig i lyslysbabyblå.. Eller gulvet?? 

Hva synes dere???

3 kommentarer:

  1. Så mye fint du har funnet og fått! Smart tips med drivveden. :-) Dekorativt!

    Vogna ser ut til å bli knallfin jo!! Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Hei!
    Der var du heldig!
    Supersøte stoler :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Dobbelt lykke for deg idag:) Søte de stolene, så heldig du var som fikk dem:)Ikke dumt å bruke drivved!Har lyst å henge opp en slik på Carabella sitt rom, skal se om jeg kommer over en brukbar grein når vi er på landet:) Takk for tips:)

    Riktig god helg til deg.

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...