torsdag 2. juni 2011

Rosa og blå......

........kroner og vinger er blitt lagd på morgentimen idag. 

Tusen takk for alle fine ord jeg har fått om vingene og englene av dere;)
 Dagen idag skal brukes til en besøksrunde og levering av innbydelser til 30 årsdagen til MR.E. og den turen blir vel ikke kjapp kan jeg tenke meg. Skal også få så litt frø med Tomine og Julian.
Maxine har fått krone på rommet
Milian har fått krone? vinge? Henriette V velg du ;)


Ønsker dere alle en flott fridag;)

Klem Henriette

11 kommentarer:

  1. SÅ flink du er:) Kjempe nydelige både kroner,engler og vinger du lager:) Så nydelig de var i lyseblå,det er jo sååå søt farge:)og i rosa da..
    Ha en fin dag,skjønne deg:)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fine :) Gøy!
    Ha en fin dag videre!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. De var fine :-) KLEM.

    Haldorsdatter

    SvarSlett
  4. De var kjempe fin. Den nydeligste blå fargen da. Du er så flink :)
    Kos deg i dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Wow,så flink du er!Kan jo ikke se forskjell!Kjempe søte:)Takk for tips ang.hull i ørene til ungene.Tenkte kanskje jeg skulle be om å få begge ørene tatt samtidig på Chiara,så slipper hun å gå rundt med bare ett.Det går jo veldig fint når de får sprøyter når de er baby,blir jo nesten det samme.Sikkert jeg som er litt hønemor:)

    SvarSlett
  6. Så flink du er:)
    Vil du dele med deg hvordan du gjør etterhvert? Kanskje til og med jeg klarer det:P

    Tusen takk for hull i ørene tips:) det er jo ille nydelig da:)

    Kos deg masse i helga. Nå kommer sommeren:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. Kjempefine engler og kroner! Dette må prøves engang! Veldig dekorativt.

    Klem Siri

    SvarSlett
  8. Så søte de blir=) Du er kjempeflink!!! Og kreativ - jeg ville aldri tenkt på noe slikt....hehe:p

    Klem fra "rabarbra-finger'n" Christine

    SvarSlett
  9. Heisann

    Så flink du er! Tok ikke lang tid før du lagde de like fine som man får kjøpt i butikkene til stiv pris! Syr du sammen to bånd før du trer dem over ståltråden?

    Takk for koselige kommentarer hos meg i det siste forresten. :)

    Traktorknaggene er forresten kjøpt i butikken Mitt Rom på Nesttun. Tok meg litt tid å svare. :)

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Tv-skapet ble forresten utrolig fint! Passet perfekt inn hos deg. :) Såå deilig å kunne gjemme vekk tv'en.

    SvarSlett
  11. Flinking!!Søte de var!!:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...