tirsdag 24. mai 2011

Snart tid for større vaskerom

Steiner som er funnet i vaskemaskinen. Blitt en liten samling fra ungene sine klær

STORT vaskerom tror jeg alle ønsker å ha.. en benk ved siden av tørketrommelen slik jeg kan legge sammen alle klærne mens de blir tatt ut fra trommelen. Det skal jeg ha når vi bygger ferdig vaskerom/bad. Enn så lenge får jeg klare meg uten.


Vegg i vegg med dette rommet er gamleinngangen på huset, det er idag ikke i bruk så da blir dette til vaskerom/bad også;)

Kommunen har kjøpt litt eiendom av oss, så de har fjernet hekken i hagen og nå er det full  innsyn fra veien. 

Heldigvis er hekken på vei ned i jorden igjen ;)

9 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Du har jo kjempestor plass,
    skulle vært i mitt lille vaskerom,
    knapt plass til vaskemaskinen, skittentøyskurv og tørkeskap;)
    Tusen takk for inspirasjon ang. oste-kake-desserten også!
    Nydelig dag til deg!

    SvarSlett
  2. Gleeeeder meg skikkelig til vi får større plass også ja. Et stort og fint vaskerom hadde vært topp!! :) Fine bilder - Nok en gang :D

    SvarSlett
  3. Det så jo kjempe fint ut hos dere nå også:) Men er deilig med eget vaskerom også..
    Kjempe fint du har ordnet på hyllen der..og skikkelig tøffe den svarte og den hvite boksen det står vask på..
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint hos dere!:)Hekk er tingen,har en jeg og som er nyplanta for et par år siden:)
    Får lyst på by tur når jeg så bilde fra Askøy:)
    Har tante i Solhola,om det hørest kjent ut?:)Klem :)

    SvarSlett
  5. Synes du har det riktig så fint rundt vaskemaskinen jeg! Fint utnyttet og pyntet bad, men skjønner at du gleder deg til eget vaskerom! Jeg må ut av huset og ned i en skitten grov-kjeller for å vaske klær, så jeg gleder meg til vaskerom en dag jeg og! Vi skal og lage det i bak-inngangen, sånn at vi kan bruke det som inngang for oss som bor(og roter)her;)
    Koselig blogg du har!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  6. Ja et stooort vaskerom er drømmen... :) Hi hi

    Det lille hjørnet på badet funker litt dårlig når man har 2 små barn... :( *Sukk*

    Forresten, jeg tror kanskje vi har noen felles venner... ;)
    Jeg har bodd 10 år i Bergen til april i 2009 å kjenner endel folk fra Askøy... :)

    Klemmer ♥

    SvarSlett
  7. Synes det ser koselig ut på badet/vaskerommet ditt jeg, men det skader aldri med litt mer plass;)

    Jeg satt og så på finn.no, og kom over en annonse der det gis vekk gamle vinduer. Kanskje noe for deg? Her er finnkoden: 28676417.

    Ha en koselig kveld - nå er det jo straks Fruene:D
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  8. Hei.
    Alltid kjekt å lese bloggen din.

    Klem

    SvarSlett
  9. Har ungene seriøst dratt med seg de store steinene i klærene? ;) Ser hva jeg har i vente med småen ja.. hehe.. Samler de på dem eller er det rett og slett med ulykke at de blir med.? Helt utrolig at maskinen tåler det.. ;)

    Stort vaskerom er drømmen!!! Har vel omtrendt make vaskerom/bad som deg og det er alt for liiiiite.. Men har desverre ingen plass til å bygge ut, så får vel leve med det en stund til..

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...