torsdag 5. mai 2011

Herlige mennesker


Jeg må bare takke alle for fine ord jeg får på bloggen min fra dere med og uten blogg, og at så mange vil følge meg og mitt. Jeg blir bare mer inspirert over og vise der hva jeg liker å gjøre og vise hvordan vi har det i hjemmet vårt. Og så gøyt å få kunne lære/få fine tips fra dere. Dere alle har så fine blogger, er innom dere så fort jeg ser dere har nye innlegg og prøver å svare så ofte jeg kan---Men med tre barn på heltid og en mann som jobberogjobber er det ikke alltid like lett å sitte foran pc;)

Fikk så fine ord fra disse to jentene igår- kjempefin blogger har dem begge så verdt et besøk hos dem
Gjertrud med bloggen fruhalvorsen og Bitten med bloggen sjelerogjuveler Tusen takk for herlige ord fra dere <3


Har fått hentet meg en "ny" benk, ny for meg men er allikavel haug gammel som dere ser.. Er min stefar sin farfar som har laget denne benken for herrens år siden. Jeg må nok flikke og pusse litt på den og gi den litt maling så den ikke faller fra hverandre..





Lerkestien har flyttet ut i morelltreet enn så lenge det er opplett;)

Ha en superfin dag;)))

KLem

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fin benk og så fint dere har i og rundt huset. Hagen er jo bare superkoselig! Nydelige kvister du tok inn. :-)

    SvarSlett
  2. Så stilig benk!! :) Må si meg enig i kommentaren ovenfor - Dere har det kjempefint! Superkoselig hage!!

    SvarSlett
  3. Så koselig det var her hos deg! Benken var herlig slitt :)

    Kommer gjerne igjen:)

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Tusen takk for kjempe koselig kommentar:)
    så fin blogg du har:)Så flott benk, og så fint dere har det i hagen:) Har sett litt nedover her og så nydelig hjem dere har. Alle rommene (jeg har sett ihvertfall) var jo så lekre,likte spesielt godt stuen:)
    Titter nok innom snart igjen:) Ha en fiiin kveld:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...