mandag 16. mai 2011

16.mai

Da blir det besøk av søsken/foreldre og besteforeldre hjemme hos oss imrg, så dagen har gått til litt rydding og siste finpuss på bekledningen for morgendagen;)

Deler litt bilder fra ene kjøkkenkroken min idag(ved altandøren), satt inn en pidestall og satte et "fake" oliventre og selvfølgelig sko korgen som hører med om sommeren. Så mye finere å samle skoene oppi her enn at de står på gulvet.



















Nå er det på med Branntrøyen og en tur på stadion...Ingen 16.mai uten Brann.

Klem

6 kommentarer:

  1. For en lekker kjøkkenkrok!! :)
    Håper du får en fiiiiin 17 mai <3

    SvarSlett
  2. Kjempe fint!!! Så kommentaren din inne hos meg var borte, er noen andre også som er det! Men muffinsovnen kom jeg over på netthandelen.no av alle plasser :) så nå prøves det mye forskjellig og gutta har alltid spist nistepakken sin så falt i smak :)

    SvarSlett
  3. Takk for søt kommentar <3
    Det var kjempe fint med oliventreet der, det så faktisk veldig ekte ut.
    Må dere ha en fin dag i morgen =)
    klem heidi

    SvarSlett
  4. Søt krok!:)Ja anbefaler den snickersen;)Du kommer til og bli hekta,vertfall ble jeg det;)
    Ha en flott 17 Mai,klem:)

    SvarSlett
  5. Hei.Så lekker pidestall,den skulle jeg likt og fått kloa i hehe..Gratulerer med dagen!Håper dagen har vært strålende:))takk for koselige kommentarer jeg får fra deg:)go klem

    SvarSlett
  6. Koselig kjøkkenkrok, og veldig lurt med en korg til skoene=)

    For en HERLIG dag det var på Stadion i går:D

    Gratulerer så masse med dagen - håper dere har kost dere!

    Klem fra Christine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...