torsdag 7. april 2011

To sittegrupper


Jeg la ut sofaen min for salg for 14 dg siden, den består av 4 deler. Synes den ble for stor og tok litt plass og ville ha en mindre sofa og en stor god stol. 
Idag har jeg funne ut at ikke jeg skal selge sofaen min allikavel (tror iallefall)  
Delte opp sofaen i to grupper, så nå har jeg plutselig to sittergrupper i stuen, noe jeg lenge har ønsket. Jeg er super fornøyd med resultatet- til og med Tomine og Julian var i ekstase over en "ny" sofa i hus.

Slik var det før!

Slik ble det!







10 kommentarer:

  1. dette var rett og slett veeeldig flott =D
    klem heidi

    SvarSlett
  2. Ny sofa?
    Uansett veldig fint, du er så flink :)

    SvarSlett
  3. Jeg hadde ikke selgt den :) Ble jo veldig fint :):)

    SvarSlett
  4. kjekt med forandringer!! utrolig praktisk at du kan bygge den slik du vil! Det ble kjempe fint:D

    SvarSlett
  5. Ikkje dumt å ha en sofa en kan variere på den måten med :)

    SvarSlett
  6. Takk alle sammen;)
    Det er veldig kjekt når man kan bygge en sofa til 4 forskjellige sofaer =)

    SvarSlett
  7. Hei på deg :)
    Koselig blogg du har med masse fine bilder av et kjempefint hjem :)
    Ble fint med oppdeling av sofaen, er jo litt greit når man kan forandre med det man har fra før :)
    Har lagt meg til som følger hos deg og gleder meg til å følge deg videre :)

    Ha en fin dag videre
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ny sofa. Det ble veldig fint! Flott stue!:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  9. Eg trur eg kunne kommentert hver eneste innlegg på bloggen din! For du har en fantastisk nydelig heim.. Så utrulig flott :)
    Får masse inspirasjon :)
    Nydelig!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...