onsdag 20. april 2011

Min nye hagebenk

Nok en hææærlig soldag, er bare så deilig og kan ikke bli mer glad over å se at det er meldt 18 grader i helgen- skal bli det beste påskeværet på lenge.

Skulle jo å vise dere noe fra uteplassen igår, men tiden strakk seg ikke til. Så da kommer det idag- Bestilte ny benk fra venninnen min henriette sin far- han lager selv kjempe mye fint- her kan dere se noe av det han lager.

Jeg er superfornøyd med min nye benk, den har fått plass på forsiden av huset enn så lenge.




God påske til dere alle, klem fra meg

3 kommentarer:

  1. Den ble kjempe fin hos deg Henriette:)

    Kjekt at du legger ut link;)

    SvarSlett
  2. Åhhh, ønsker meg sånn. Kjempefin. Grattis!!!

    SvarSlett
  3. Å, den var lekker!
    Gratulerer med ny benk!
    Vi har ennå ikke fått orden på uteområdet, gleder meg til å kunne pynte der ute!
    Ha en fin påske!
    Varm klem fra Silje

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...