onsdag 6. april 2011

Fin gave og premie på en og samme dag+litt til

For en glad dag det har vært på meg.
1- Verdens beste mamma har bursdag idag, HurraHurraHurra.

2-Hatt mitt første perfect homeparty hos henriette og  resulterte til bra salg

3- Fått forskudd på bursdagsgave av min snille samboer(fyller år 8mai) Og gaven var et speilrefleks kamera (så nå skal det bli gode bilder ifra imrg)+vi har bestilt sofa hagemøbler som vi får på fredag.

4- Vunne min første give away gave fra ynglingsbloggen min tomineshjem har lest denne flotte bloggen i nesten 2 år. Ta en titt på linken og se den flotte premien fra florence verdi på 3000, er bare så HAPPY today. 

Hva passet ikke bedre å få to rosa krus til prinsessene mine, nå må vi bare kjøpe et til Julian og.


4 kommentarer:

  1. *misunnelig*:)Skjønner dette var en lykkedag,heldiggris:)

    SvarSlett
  2. hei henriette.. så hyggelig at du ble så glad..jeg skal sjekke om jeg får tak i et krus i lyseblått til deg også..

    SvarSlett
  3. Ojoj, born under a lucky star?
    Gratulerer med alt det flotte;))
    Heldige du som vant hos Tomine, knallfin premie!!!
    Og gratulerer med dagen til mamma'n din;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Ja man kan godt si det Line ;)
    kjempefin premie- smiler fra øre til øre!

    Veronica, jeg synes jeg har vunnet nok, så ikke stress med det, bor nært en butikk som selger florence sine ting! =) Er bare så glad for denne premien!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...