fredag 18. mars 2011

Madeleines nye sofa

Idag har jeg vært på sofashopping med verdens skjønneste lillesøster Madeleine.
Elsker å shoppe så sier ikke nei til det, hun kjøpte denne nydelige sofaen. Elsker den og så var den bare DEILIG å sitte i;)

Newport

Siden jeg var med å kjøpte sofa fikk jeg en liten gave av hun og, en søt liten sink boks med krittavle på. *kjempegla* den er alt kommet på plass i tallerkenhylla på kjøkkenet.

Kjøpte også meg det fineste vitrineskap til å henge på vegg, (hadde sef ikke tlf med meg så fikk ikke tatt bilde, og ikke ligger det på siden til Living heller)
Men det er iallefall digert og med to skuffer med glass i bunn og skapdør i glass over. Vet akkurat hva jeg skal ha i det. Synd jeg må vente til juli for å få det, men er bestilt så får bare vente.

1 kommentar:

  1. Du, den sofaen tenkte jeg å kjøpe i morra.Er den enda god å sitte i.Jeg tenkte å kjøpe den i en blåaktig country farge.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...