søndag 27. februar 2011

Malingspann

Føles som jeg bor i malingspann innimellom, fikk en gammel skrivepult av min svoger før jul. Den er opprinnelig grønn, men da julen var passet den inn i gangen med krans, juletre, og annet julepynt som befant seg der! Nå skal den få et nytt liv og skal bli grå og flytte opp på kjøkkenet. 
Orginal
Ett strøk med grunning!
I går fant jeg også ett nytt kjøkkenbord som jeg skal se på idag, trenger ikke dra lengre enn til klstø, hoho!
Må jo male dette og da selvfølgelig =( Men har lett etter rundt spisebord lenge og de de har i hvite er på 120 i diameter men ikke noe ileggsplater med. Og det er jo litt greit å ha siden avogtil blir man mer enn 5 rundt bordet. Så det jeg fant igår har to ileggsplater med:))
Maxime spisebord, Napoli stol
slik vil det bli
 og slik ser det ut nå!
Spisebord

Tenkte MR.E skulle få lakkere det på jobben <3


4 kommentarer:

  1. Åhh, den skrivepulten ble jo kjempelekker! Du kan kunsten med å finne de gamle skattene ;) Gleder meg til å høre mer om foreldremanualen.no og "vinduene" dine!!! Sååå kult!

    SvarSlett
  2. utrolig stilig den pulten:) skal du ha den ute i gangen?
    så kjekt at du fikk bordet då! gleder meg til å se det ferdig!

    ja, Kjempekult at de vil bruke vinduene dine!! Viser bare hvor flink du e det Henriette ;)

    SvarSlett
  3. Er selv fornøyd med pulten, heldige meg for at familie følger med på ting som skal kastes og tenker på meg ;)
    Det blir spennende å se/lese innlegget om vinduene. hun skulle linke meg på siden, hoho.. =)

    Henriette pulten skal være på kjøkkene som en liten arbeidspult til pc. Derfor jeg ville ha nytt bord og;))
    Takk Henri Jette Mor ;)

    SvarSlett
  4. Ble kjempe fint! Du er skikkelig flink vennen min <3 Gøy å fikse og ordne selv :o) Tar bare litt tid av og til.. Gleder meg masse til å lest innlegget om vinduene <3 Love you lots <3<3<3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...