torsdag 10. februar 2011

I dag har det vært Henriette&Henriette tid. Vi elsker å shoppe og skal alltid bare en liten tur, men klarer alltid å være på shopping fra butikkene åpner og til det er tid for henting av unger i bhg (Så blir en del timer)!.
Vi starte dagen på babykos der er det flyttesalg og 20-60% på butikken, midt i blinken for meg som har ønsket en slags hanske på håndtaket til vognen, så nå kan jeg gå på tur og ikke fryse på hendene. Er flink å gå ifra hanskene hjemme:/ Henriette gjorde ett kupp på barnevogn til den lille prinsen som skal komme i mai, kanskje min bursdag 8.mai. Gleder meg til å treffe lille prinsen <3
Turen gikk så videre til sartor senter (som blir så fint kalt for mitt andre hjem) her hjemme i huset og av venner.



Der var det klesshopping og sminke som stod på listen, så fant litt nytt til husmorsferien jeg skal på i helgen med gode venninner.. Igår da jeg var på besøk hos nyttårsbarnet fikk jeg se noen bilder de hadde tatt hos en fotograf, ble så inspirert og har prøvd meg som fotograf i kveld<3 Modellen er Nicoline Maxine <3 Hårbåndene er kjøpt på cubus til 19 kr og skjerf for 29 kr:)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...